Συχνές Ερωτήσεις

Για τα προϊόντα

Πως είναι δυνατό να έχετε τόσο χαμηλές τιμές;
Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του φυσικού καταστήματος, το 1984, μέχρι σήμερα, πάγια πολιτική μας είναι η προσφορά των καλύτερων προϊόντων στις χαμηλότερες δυνατές τιμές. Πως το καταφέρνουμε αυτό; Διατηρώντας πολύ χαμηλό λειτουργικό κόστος, ασκώντας διαρκώς πιέσεις στους προμηθευτές μας, επιλέγοντας προϊόντα εξαιρετικής σχέσης τιμής-αξίας από την Ελλάδα και χώρες του εξωτερικού και φυσικά περιορίζοντας το κέρδος μας ανά προϊόν. Επιλέγουμε υψηλό αριθμό πωλήσεων, όχι μεγάλα περιθώρια κέρδους. Και τα τελευταία χρόνια αυτή η τακτική αποδίδει για εμάς…

Τα προϊόντα σας είναι επώνυμα;
Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι επώνυμα στις χώρες προέλευσής τους ή και στην Ελλάδα. Ωστόσο, επιλέγουμε και προϊόντα μικρών και ανερχόμενων προμηθευτών, εφόσον κρίνουμε ότι πληρούν τις ποιοτικές και αισθητικές προϋποθέσεις που έχουμε θέσει.

Από ποιες χώρες προέρχονται τα προϊόντα σας; Έχετε και κινέζικα;
Όλα μας τα προϊόντα αγοράζονται από εμάς από προμηθευτές στην Ελλάδα, την Τουρκία, τη Μ. Βρετανία και την Ιταλία. Σε κάποιες περιπτώσεις ωστόσο Ευρωπαίοι προμηθευτές επιλέγουν να ράβουν τα προϊόντα τους σε ασιατικές χώρες, πάντα όμως με δικές τους προδιαγραφές και υφάσματα. Παράλληλα, επειδή γνωρίζουμε ότι τα κινεζικά προϊόντα αντιμετωπίζονται με επιφυλακτικότητα από τους Έλληνες καταναλωτές, δεν τα προτιμούμε. Αυτό ωστόσο δε σημαίνει ότι θα αποκλείσουμε κάποιο κινέζικο προϊόν από το κατάστημά μας εάν η ποιότητά του είναι εφάμιλλη των καλύτερων ευρωπαϊκών.

Από τι υλικά είναι φτιαγμένα τα προϊόντα σας;
Όλα μας τα προϊόντα είναι κατασκευασμένα από βαμβάκι ή από κάποιο άλλο φιλικό προς το δέρμα υλικό (δείτε τις αναλυτικές περιγραφές των προϊόντων). Στο κατάστημά μας δεν θα βρείτε ποτέ ρούχα κατασκευασμένα από επικίνδυνα ή ακατάλληλα για παιδιά υλικά. Η υγεία των παιδιών είναι αδιαπραγμάτευτη και ο σεβασμός της αποτελεί την πιο σημαντική προϋπόθεση για τη λειτουργία του καταστήματός μας.



Για τις συναλλαγές

Μπορώ να κάνω τις αγορές μου χωρίς πιστωτική κάρτα;
Φυσικά! Εάν δεν έχετε ή δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να επιλέξετε από τη φόρμα παραγγελίας την πληρωμή με αντικαταβολή (εξόφληση με μετρητά στον άνθρωπο που θα σας παραδώσει την παραγγελία στο χώρο σας) ή να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες. Επίσης, μπορείτε αν σας εξυπηρετεί, να πληρώσετε στο ταμείο των φυσικών μας καταστημάτων, εφόσον έχετε επιλέξει παραλαβή της παραγγελίας σας από ένα κατάστημα.

Ποιο μέγεθος πρέπει να επιλέξω;
Τα μεγέθη στα παιδικά ρούχα αντιστοιχούν στην ηλικία ενός παιδιού. Έτσι, π.χ. το μέγεθος 0-3 m είναι κατάλληλο για νεογέννητα έως τριών μηνών, το μέγεθος «4» για παιδιά ηλικίας τεσσάρων ετών κ.τ.λ. Επειδή ωστόσο τα παιδιά ψηλώνουν γρήγορα και έχουν διαφορετικούς σωματότυπους, καλό θα ήταν να επιλέγετε λίγο μεγαλύτερα ρούχα. Σε κάθε περίπτωση, ο πίνακας με τα προτεινόμενα μεγέθη για κάθε ηλικία και σωματότυπο θα σας βοηθήσει να βρείτε το κατάλληλο μέγεθος για κάθε παιδί.

Σε ποιες περιοχές μπορείτε να αποστείλετε μια παραγγελία;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται σε όλες τις διευθύνσεις εντός της ελληνικής και της κυπριακής επικράτειας. Εάν επιθυμείτε την αποστολή προϊόντων σε άλλη χώρα, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2106439817 ή με e-mail στο sales@kidz.gr, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για το κόστος των μεταφορικών και τον χρόνο παράδοσης.

Μπορείτε να ετοιμάσετε τα προϊόντα που θα παραγγείλω σε συσκευασία δώρου;
Φυσικά! Απλά τσεκάρετε το πεδίο «Το θέλω για δώρο» και εμείς θα αναλάβουμε τα υπόλοιπα.

Γιατί πρέπει να πληρώσω μεταφορικά έξοδα;
Το kidz.gr συνεργάζεται με εταιρία ταχυμεταφορών (courier) για την μεταφορά των προϊόντων μας προς εσάς. Παρά το υψηλό κόστος αυτής της υπηρεσίας, το kidz.gr έχει επιλέξει ενιαία χαμηλή χρέωση μεταφορικών για όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας έτσι μέρος των εξόδων μεταφοράς. Επίσης, για αγορές άνω των 40 ευρώ, το kidz.gr καλύπτει το σύνολο των μεταφορικών εξόδων εντός Ελλάδας.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Τα προϊόντα μας παραδίδονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την υποβολή της παραγγελίας, για τις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας, εφόσον η καταχώρηση της παραγγελίας γίνει μέχρι τις 14:00. Για παραγγελίες μετά τις 14:00 ή/και για διανομή σε νησιωτικές ή δυσπρόσιτες περιοχές, ενδέχεται η εταιρία ταχυμεταφορών να χρειαστεί μία ακόμη εργάσιμη ημέρα. * Έκτακτη ενημέρωση (17/03/2020): Λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό, προσωρινά ο χρόνος παράδοσης εντός Ελλάδας μπορεί να υπερβαίνει τις επτά ημέρες! Οι παραγγελίες που αποστέλλονται στην Κύπρο παραδίδονται σε 7-10 ημέρες. 

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω μια παραγγελία;
Φυσικά και μπορείτε. Μοναδική προϋπόθεση είναι να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με e-mail για την αλλαγή ή την ακύρωση πριν αποσταλούν τα προϊόντα από εμάς (ενημερώνεστε γι’ αυτό με e-mail). Πριν δηλαδή παραδοθούν τα προς αποστολή προϊόντα στην εταιρία ταχυμεταφορών.

Μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω ένα προϊόν που παρέλαβα από το kidz.gr;
Μπορείτε και μάλιστα δωρεάν εντός Ελλάδας! Στο kidz.gr έχετε δικαίωμα επιστροφής ενός προϊόντος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία και δεν έχει αφαιρεθεί το χάρτινο ταμπελάκι. Εάν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που έχετε αγοράσει από εμάς, μπορείτε να το κάνετε χωρίς κόπο και χωρίς κόστος. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά (2106452110) ή με e-mail (sales@kidz.gr) ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν.

Πόσο ασφαλείς είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές σε αυτό το site;
Η διαδικτυακή πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το kidz.gr χρησιμοποιεί το πιο σύγχρονο πρωτόκολλο ασφαλών συναλλαγών (SSL). Παίρνουμε πολύ σοβαρά το θέμα της ασφάλειας συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στους Όρους Χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.



Για το κατάστημα

Πώς θα χρησιμοποιήσω τον κωδικό προσφοράς που παρέλαβα;
Απλά εισάγετε τον εκπτωτικό κωδικό του ηλεκτρονικού κουπονιού στο σχετικό πεδίο της φόρμας παραγγελίας και το ποσό της έκπτωσης θα υπολογιστεί στην τελική σας παραγγελία.

Γιατί στην απόδειξη που παρέλαβα με τα προϊόντα αναφέρεται το όνομα «Αγγελική Ζαφειροπούλου»;
Αυτό είναι το επίσημο όνομα της επιχείρησης στην οποία ανήκει το kidz.gr.

Έχετε κι άλλες απορίες; Μη διστάσετε να μας στείλετε e-mail στο sales@kidz.gr